marți, 7 iulie 2009

Articol despre Ad-Lot pe NewsReport.ro


Proiectul Ad-Lot.com este sustinut de NewsReport.ro! Va redau articolul integral:

"Un tanar bucurestean sfideaza criza printr-un proiect inedit

In conditiile in care apogeul crizei financiare in Romania este asteptat sa ne loveasca in toamna, ar fi indicat ca fiecare dintre noi sa aiba un plan de rezerva si sa se pregateasca pentru ce este mai rau. Un tanar bucurestean nu a stat pe ganduri si a gasit propria solutie pe timp de criza.

La numai 20 de ani, Gabriel Popa, student al Facultatii de Administratie Publica din cadrul Scolii Nationale de Studii Politice si Administrative din Bucuresti, a demarat un proiect inedit pentru piata din Romania: Ad-Lot.com

Asa cum ne spune chiar el, ideea i-a venit din nevoia de a-si ajuta familia, grav afectata de criza economica. Dupa ce a studiat presa timp de cateva luni, Gabriel a decis ca domeniul pe care trebuie sa il abordeze este cel publicitar, de asemenea grav lovit de criza. Astfel a aparut Ad-Lot.com.

Insa cum functioneaza platforma creata de tanarul bucurestean? Ad-Lot.com este impartit in spatii publicitare, de diferite dimensiuni, suficiente pentru toate companiile care doresc sa apeleze la serviciile site-ului. Pentru tarife care variaza intre 3 euro si 125 euro/luna, companiile pot inchiria spatiu publicitar pe Ad-Lot.com. “Eficienta maxima la preturi minime”, dupa cum ne explica chiar Gabriel.

Iar pentru cei care deja compara Ad-Lot.com cu mult mai celebrul MillionDollarHomepage, Gabriel are raspunsul pregatit. “Pe Ad-Lot spatiile publicitare au dimensiuni prestabilite, acestea sunt disponibile pe toate paginile site-ului, fiecare companie decide pentru cat timp va fi afisat bannerul lor pe site, acest site nu se va inchide cand vor fi inchiriate un numar anume de spatii publicitare, companiile isi pot schimba bannerul, clientii site-ului decid unde va fi pusa imaginea lor, si nu eu.”, spune Gabriel.

Lansat pe 10 mai 2009, Ad-Lot.com are deja sase clienti. Mai mult, unuia dintre clienti, site-ul Vidanj-Water, i-a crescut substantial traficul dupa postarea bannerului pe Ad-Lot.com. “Prezent pe site cu un banner in valoare de 3 euro/luna, site-ului Vidanj-Water i-a crescut traficul de la 207 vizitatori unici pe luna (maximumul acestui site, atins in 2008) la 1275 in luna mai 2009, dupa ce a aparut pe Ad-Lot.com. Asadar, aceasta solutie publicitara este mai eficienta decat publicitatea clasica online”, declara mandru Gabriel.

Gabriel isi doreste ca site-ul creat de el sa devina cunoscut in toata lumea si sa cuprinda reclame de site-uri din toate tarile mai mult sau mai putin indepartate. Poate parea un vis prea maret la numai doua luni de la lansare, insa ingeniozitatea si determinarea unui tanar de 20 de ani care reprezinta un adevarat model pentru Romania aflata de cealalta parte a teraselor de pe Dorobanti sunt argumente suficiente pentru succes."

Un comentariu: